f·p·p · r·t·c·w
http://rtcw.fpp.pl


[FPP]Cougar

Nasza Własna Liga

Mija powoli rok 2001, rok w którym światło dzienne ujżał Return To Castle Wolfenstein. Mimo iż od premiery gry w Polsce minął dopiero miesiąc to większość klanowiczów jest już ograna w stopniu wystarczającym do pomyślenia o lidze. Trenowaliśmy przecież przez długie miesiące na obu testach, no i na wersji "razorowskiej" :) Co dalej?

Najwżniejsza w tym nowym roku będzie dla nas - graczy rtcw - polska liga tejże gry. Zanim dojdzie do jej startu wszystko musi być zapięte na przysłowiowy ostatni guzik tak, aby nie powtórzyć błędów innych lig, które przeważnie się nigdy nie zakończyły, baa niekiedy nawet nie zaczęły! No ale sprawy organizacyjne zostawcie już nam, f·p·p zajmie się wszystkimi kwestiami, stworzymy dedykowany lidze sajt, być może uruchomimy również swoje serwery tak, aby nie było żadnych niedomówień związanych ze spotkaniami.

Scena w Polsce rozwinęła się dosyć szybko, już na długo przez oficjalną premierą gry, powstało kilkanaście klanów, lepiej czy gorzej zorganizowanych. Już teraz można powiedzieć, że do najaktwniejszych należą bezwątpienia członkowie "wielkiej trójcy" - BlitzKrieg C4 POISON. Co do ich udziału w lidze nie mam żadnych wątpliwości, jestem przekonany, że będą się stawiać na każdym umówionym pojedynku. A reszta? Nie będe się tutaj wypowiadał o każdym klanie z osobna, ale różnie może być. W ostatnim czasie mieliśmy dużo przykładów lameriady, czy to na serwerach czy na naszym boardzie, stronie. Takim ludziom trudno zaufać, porządny klan będzie czekał na umówiony mecz, często płacąc pieniązde w kafejkach, a tu klops. Klan X nie stawił się na pojedynek. Chcąc uniknąć podobnych problemów obserwuje lige Four2Four dedykowaną graczom q3. Tam dochodzi do wielu walkowerów, właśnie z powodu nie stawiania się ludzi na umówione gry. Pewnym natomiast jest, że już w pierwszy dzień zapisów lista będzie pełna, jednak sporo klanów szybko się zniechęci i odejdzie z ligi. Obym się w tej kwestii mylił.

Teraz napisze troche o kształcie ligi, ale to wszytsko i tak będzie zależało od Was. Proponuje podzielić lige na 2 grupy. Dlaczego nie jedna? Ano dlatego, że po jednej, dwóch przegranych klan X będzie miał już dużą strate do prowadzącego i zniechęcony odejdzie z ligi. Podział grupowy częściowo niweluje te różnice. Następnie w zależności od tego ile będzie zgłoszonych(grających drużyn) do kolejnej fazy przejdzie kilka czołowych team'ów, z których wylosujemy pary. W tej fazie będziemy grać systemem play-off, aż do wyłonienia dwóch finalistów. Kolejną ważną sprawą są mapy. Propozycje padały różne. Jedne mówiły o tym, aby grać na wszystkich, inne żeby na jednej :). Ja proponuje 4 : beach, assault, depot oraz base. Są to mapy dające najlepszy obraz umiejętoności oraz opanowania gry przez klany.

Co do budowy meczu proponuje system 4 rundowy, tzn. każdy mecz będzie się składał z 4 kolejnych gier na tej samej mapie. Przez 2 kolejki klan X gra po stronie axis, natępnie dochodzi do zamiany stron i ten sam klan przez kolejne dwie rundy gra aliantami. Za każdą wygraną runde klan otrzymuje jeden punkt, mecz wygrywa klan, który zbierze ich więcej, czyli wygra co najmniej 3 rundy. Za wygrany mecz klan otrzymuje 3 punkty, za remis (2:2) jeden punkt oraz za przegraną zero.

Wszystko to jest tylko takie moje gadanie, reszta wyjdzie w praniu. Zasady ustalimy wspólnie, czekam na komentarze.

.

--------------------------------------
Aktualizacja: 03·11·2000 - 03:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-20, 12:22, z 172.71.254.117 (172.71.254.117)
Strona dostępna online pod adresem: http://rtcw.fpp.pl/?pl:pages:show:462:::

DRUKUJ | Powrót