|
>Jesteś B.J. Blazkowicz
Wielokrotnie odznaczonym żołnierzem U.S. Rangers, zwerbowanym przez OSA (Office of Secret Actions - Wydział ds. Tajnych Operacji). Twoje zadanie to ucieczka i powrót do Zamku Wolfenstein by powstrzymać genetyczne i okultystyczne eksperymenty Heinricha Himmlera, który wierzy, że jest inkarnacją mrocznego księcia - Henryego the Fowlera, żyjącego w X wieku, znanego również jako: Heinrich. Poprzez inżynierię genetyczną i zaprzągnięcie okultystycznych mocy, Himler ma nadzieję zetrzeć z powierzchni ziemi Aliantów raz na zawsze. |
|
Przede wszystkim musisz uciec z zamku Wolfenstein, w którym jesteś więziony, aby zdać raport OSA o przedziwnych kreaturach spotykanych na tym terenie i jeszcze dziwniejszych zdażeniach mających tam miejsce. Twoja misja zmienia się diametralnie, gdy zdajesz sobie sprawę z powagi sytuacji i poznajesz daleko idące plany oszalałego Himlera. Musisz za wszelką cenę pokonać zło i będzie to bezpośrednie starcie...
Zarazem jesteś doskonale przygotowany do tego, w tym celu byłeś szkolony. Twoje otoczenie będzie nieprzyjazne, stawiając cię w ciągłym zagrożeniu. OSA w tym czasie tropi wszelkie oznaki aktywności na terenie całych Niemiec, mogące mieć związek z działalnością Himlera. Szczególnie : wioski opanowane okultyzmem, ukryte krypty, puszcze, bazy lotnicze, fabryki tajnej broni, kompleksy doświadczalne i laboratoria genetyczne, by odkryć choć kilka których należy się obawiać. Z pewnością jest ich więcej, i ty musisz je odnaleźć.
Niepowodzenie nie jest opcją. Jeśli Himler osiągnie zamierzony sukces, wojna się skończy dla Aliantów... skończy się dla wszystkich.
|
--------------------------------------
Aktualizacja: 01·11·2000 - 22:02 |