f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | Multiplayer | Podstawowe Strategie

Ostra wymiana zdań
03·11·2000 - 05:01 - ciemek® - Edit
Staraj się wyczaić moment w którym po ostrej walce nie przynoszącej rezultatów przeciwnik przeładowuje broń. Jeśli uda ci się zrobić to w odpowiednim momencie , możesz zaskoczyś sqoobańca podczas przeładunku. Wtedy strzelasz tylko ty i nikt więcej )

 : REPLY  IP: Logged


Czekac na przeladunek..;)
06·12·2003 - 04:01 - FIKOL - Edit
Fakt jesli gosc zacznie przeladunek to po nim ale czekac na to to chyba nie najlepszy pomysl bo najczesciej poprostu mozemy sie niedoczekac dlatego lepiej od razu starac sie strącic hełm z głowy

 : REPLY  IP: Logged


caly ten poradnik jest zywcem zerzniety
04·12·2001 - 04:01 - necronomicon - Edit
... z innej strony: http://www.rtcw.co.uk/multitips.php - moglibyscie chociaz podac zrodlo, jak juz decydujecie sie na podpisywanie czegos swoja ksywa.

 : REPLY  IP: Logged


Kilka zasad dobrej walki
02·11·2001 - 06:01 - NOV@K - Edit
Mam kilka uwag co do poradnika, który przed chwilką przeczytałem.Po pierwsze nie zgadzam się z faktem dotyczącym strzelania seriami.Z doświadczenia wiem że lepiej jest mieżyć w głowę przeciwnika i co jakiś czas strzelać 1-2 pociskami ale nie całą serią!!Po drugie technika trzymania się w grupach jest jakaś dziwna , przecież wystarczy jeden strzał z Pazerfausta, a cała grupa leży martwa.Uważam że atak gupą na planszy z plażą nadaje się tylko do pomieszczeniaz dokumentami gdzie zawsze jest strzelanina.Szkoda też że w poradniku nie zawarto fragmentu dotyczącego usuwania ciał dogorywających żołnierzy wroga.Często spotyka się na sieci jak żołnierze znajdując takiego wroga czekającego na medyka rzucają pod jego nogi granat, lub też dobijają go nożem, lub lugerem. Ogólnie mówiąc jednak nie zawżając na drobne uwagi poradnik zrobiny jest w miarę dobrze. I to się chwali.

 : REPLY  IP: Logged


Rzut granatem
02·12·2002 - 06:01 - Agh-nor - Edit
Heh, dla tych, ktorzy spali na lekcji fizyki:

zasieg tak zwanego rzutu ukosnego jest najwiekszy, jesli obiekt (tu:granat) zostanie rzucony pod katem 45stopni do poziomu.

 : REPLY  IP: Logged


kilka uwag
02·12·2002 - 07:01 - Fistach - Edit
ja was nei rozumiem np podnoszenie broni

nie wspomniaels ze bron moga podneisc tylko inzynierowie i medycy

po drugie atak grupa

trzebabylo napisac o tych medykach zeb nie byli na koncu (przy ataku) bo jakis aliant moze ich wyciac seriami po 3 pociski lub granatem

po drugie nei zgadzam sie z komentarzem

jesli ktos dostanie od jakiejs osoby z PF w jakims korytarzu albo na waskiej klatce i wogole w budynku to osoba strzelajaca jest LAMOM!

 : REPLY  IP: Logged


Ortografia się kłania
03·12·2002 - 20:01 - Kamper jeden - Edit
jeśli tak uważasz, to znaczy, że jesteś LAMĄ/LAMEREM

ortografia się kłania

rozumiem, że ktoś nie w tej kolejności naciśnie klawisze
rozumiem, że nie wye kiedy 'nie' jest łącznie, a kiedy razem, ale to przesada!

 : REPLY  IP: Logged


pussyies
03·11·2002 - 03:02 - Lothar - Edit
Teraz, używając panzera, zazwyczaj jest się nazywanym panzapussy. Toteż ciężko trafić na serv, gdzie panza jest normalką. Co do łażenia grupą, to bzdura, jeden granat, jeden facio z flamerem/venomem robi kotlety. Ostatnio zostałem nawet nazwany sniperpussy, i chcieli mnie wykopać za używanie snajperki...
Ech

 : REPLY  IP: Logged


odp
03·11·2002 - 04:01 - kamilando - Edit
i tak nic nie czaję

 : REPLY  IP: Logged


Gadasz glupoty
03·12·2005 - 19:02 - krytyk filmowy - Edit
Widac ze malo grasz albo tylko raz grales i podczas biegu w grupie zabili cie... takie sytuacje nie sa czeste wiec akcje zorganizowane sa bardzo praktyczne.

 : REPLY  IP: Logged


ups
01·12·2003 - 18:02 - yum - Edit
Mam sieć dopiero od wczoraj . czy w mp można być np. looperem lub
super soldierem

 : REPLY  IP: Logged


Krowa
02·12·2003 - 05:02 - Szyit - Edit
Sadze, iz PF jest bardzo potzrzebny na kazdej mapie (lecz jego skutecznosc jest pzrede wszystkim zalezna od ilosci graczy na serverze bo jak gra np. 60 osob to PF wymiata!!!)

 : REPLY  IP: Logged


Szkoda
09·12·2003 - 02:01 - Badi - Edit
SZKODA ze nie ma zadań

 : REPLY  IP: Logged


A co zrobic gdy cię atakuja stac i czekac ??? :D
01·11·2004 - 06:00 - DoKiL - Edit
CO mam robic gdy mie atakuja stac i czekac az mnie zabija?? A puzniej czekac na medica i wszystko od poczatku??

 : REPLY  IP: Logged


Takie podsumowanie
01·11·2004 - 13:01 - Bartex PL - Edit
Moim zdaniem poradnik jest jak najbardziej Ok, ale szkoda, że większa liczba osób go nie czyta. Uważam także, że taka "organizacja pracy" jak z tą osłoną ogniową panzerfaustów i garandów jest praktycznie
niemożliwa! Prawie wszyscy gracze na tej mapie wolą się rzucić na ogień, a potem wmawiać sobie, że właśnie przełamują linie wroga. Niestety tak jest. Ok! To by było na tyle!

 : REPLY  IP: Logged


Przegrzewanie brońi
03·12·2005 - 03:02 - Wójt - Edit
Unikaj przegrzniu brońi bo wtedy broń nie strzela tak dobrze

 : REPLY  IP: Logged


Bron
08·12·2005 - 01:01 - DiScO PoLo - Edit
.... mozna zabic tez --> NoZeM :-)

 : REPLY  IP: Logged


o róznych pussy
31·10·2005 - 22:01 - Aimath - Edit
Poradnik no nawet dobry gdyby nie to bieganie w grupie bo uważam że cieżej trafić pojedyńczy cel który porusza się po krzywej niż stado "kur" (mówie to z perspektywy snajpera)
A co do pussy to juz nie zwracam na to uwagi kiedy mnie wyzywaja od lamerów i innych takich za to że nie atakuje w pierwszej lini tylko biegam i szukam pozycji do strzału. Po cos te wszystkie bronie są aby ich używać. Jedną z ciekawszych taktyk jakie uskuteczniałem jest trafianie przeciwnika w okolice głowy i zostawianie go z kilkoma punktami życia dla atakujących kompanów, choc nic tak nie pokrzepia jak 20 strzałów 20 trafień 20 trupów

 : REPLY  IP: Logged




 + ADD NEW SUBJECT 





 « GO BACK  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Wednesday · 15 Mai · 2024
Page generated in 0.091296 sec.