f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | MP Beach Invasion

Poradniki

MP Beach Invasion

Beach Invasion... Większość myśli, że wie już wszystko o tej mapie. Zna lokacje, wie czego bronić. Jednak oglądając grę na serwerach na tej mapie, odnosi się wręcz odwrotne wrażenie. O ile alianci po prostu prą naprzód z lepszym lub gorszym skutkiem w celu zdobycia dokumentów, to Axis powinien zmienić nazwe w większość wypadków na TEAM CHAOS.



Gracze broniący kompleksu zdają się kompletnie nie rozumieć istoty tej mapy. Większość wybiera bardzo szybko najprostsze rozwiązanie – kampienie w War Room... Wobec czego zacznę opis tej mapy od strony AXIS.



AXIS:

Sytuacja jest prosta masz do dyspozycji cały kompleks umocnień, łącznie ze stanowiskami MG-42, schronami, strzelnicami. Przeciwnik zaczyna na plaży i musi przypuścić szturm, na bronione przez ciebie pozycje.

Cele misji: Obrona dokumentów w War Room? Nie to ostatni wbrew pozorom cel. Dopuszczenie alienów do tego pomieszczenie to sromotna porażka obrony, wstyd po prostu.

Cel Misji : Obrona dokumentów w sercu bazy poprzez obronę murów. Pierwsze zadanie to nie dopuszczenie do wysadzenia przejść w murach! Na początku potrzebni więc będą inżynierowie, medycy i LT, przyda się sniper do zabijania swojego odpowiednika po stronie Alies, lub gości z Panzerami. Początkowa faza to zatrzymanie szturmu alies i wspieranie za wszelką cenę inżynierów przy rozbrajaniu TNT wroga, lub po prostu zabijanie wrogich inżynierów podczas podkładania ładunków. Zespół M,LT,E jest wstanie bardzo skutecznie przeszkadzać alienom w podkładaniu ładunku. Reszta powinna wspierać ich ogniowo z dachu FWD, czy z samego bunkra, lub innych miejsc.

Jeśli wrogowi uda się wysadzić mur, lub co gorsza drzwi do FWD... to jest to PORAŻKA, a nie coś normalnego co zawsze ma miejsce. W tym miejscu poznajemy cel misji nr.2

OBRONA FWD i wyłomu w murze za wszelką cenę do ostatniej kropli krwi! Bunkier jest niezwykle istotny, bo jest w nim maszt flagi, jeśli Alies go przejmą to zyskują respawn w bazie. Mają o wiele bliżej do celu i po prostu rozlezą się po całej bazie. Dlatego trzeba za wszelką cenę odbijać i bronić FWD oraz trenches. Dobrze ustawiony Panzer z medykiem oraz innym żołnierzem np. venom gun. Są wstanie utrzymywać FWD lub blokować jego wyjście, powinni być wspierani przez MG-42 mający pole ostrzału dokładnie na wyjście z FWD oraz co ważne trenches, w których można też zrobić małą jatkę MG. LT powinień używać artillery strikes w rejonie przedpola FWD i wyłomu w murze.



Rejon wyłomu w murze powinien być broniony najlepiej przez: Panzera, który obserwuje też co się dzieje w FWD i może tam posłać prezencik. MG-42 naprzeciw wyłomu. Przy samym wyłomie LT, Venom Gun- może być u góry przy workach (upper base przy drabince naprzeciw wyłomu). Oczywiście medyk lub 2, żołnierze. Skład może być różny, ale ważne żeby był panzer i venom/flamer pod ręką. Pan z Panzerem powinien sobie wyglądać z dziury i zabijać nadciągających alienów. Konsekwentna i twarda obrona zatrzyma alienów, będą wzywać air/art. Strikes, ale wystarczy się cofnąć. Medycy muszą zapewnić apteczki na ziemi, a LT ammo. Ci którzy padną muszą wracać na pozycje, nie cofać się do upper base czy War Room, jeśli przypadkiem wróg zepchnie obronę do upper base, trzeba kontratakować i odbijać głównie FWD. Zepchnięcie do Basement i War Room to klęska! Alieny latają po całej mapie jak chcą i dopiero zaczynają walkę w basement , czy przebiegając upper base. Inżynier jeśli widzi zniszczone MG zawsze! Powinien je naprawiać, nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą i czy przebiegający tamtędy np. Medyk nie miałby pięknej okazji rozpruć paru alienów ze sprawnego MG. Całą zabawę powinien wspierać sniper z dobrego miejsca.

Jeśli ktoś się przedrze po dokumenty dogonić i ubić, po czym wracać na zewnątrz do obrony, nie kampić w War Room.

W przykrej sytuacji w której niemożliwe jest z przyczyn dowolnych, bronienie się poza basement i War Room, warto obstawić Back Stairs i Radio Room Stairs żołnierzami z flamerem. Dobry flamer jest w stanie zatrzymać nie raz do 3 alienów, ponieważ całe schody zmienia w płonące piekło. Między stopniami są przerwy przez które przechodzi ogień i tak też smażymy wroga, wycofując się tylko na dźwięk granatów, aby zaraz powrócić. Dobrze jest jeśli flamera wspiera medyk, apteczkami i MP40.

Sama obrona War Room to kampienie + patrole w korytarzach basement. Taktyki ogólnie znane i spotykane na każdym serwie więc nie będę ich opisywał. Warto od czasu do czasu wrzucić do vents granacik lub umieścić tam obrońce. Pod schodami też można się zaczaić, np. z minigunem lub pistoletem maszynowym. Odradzam obronę War Room miotaczem jeśli są w nim team mates.

Ostatnim punktem obrony jest Radio Room jeśli wróg doniesie tu dokumenty to wygra... Czasem po prostu wysadza się wroga i pół pomieszczenia Panzerem jeśli nie ma innego wyjścia.. bo dotknięcie radiostacji przez aliena to wygrana. Złodziejaszek alien z dokumentami zawsze ma zielone kółko z wykrzyknikiem nad głową.

Ogólne rady :

1. Zawsze na początku wycofaj się z bunkrów, prawdopodobnie zaraz wleci tam pocisk z Panzera Alienów, wróć po chwili i broń się.

2. LT: Podawaj ammo M i E w pierwszej kolejności. Podczas walki pilnuj żeby Panzer miał co jeść. Rozrzucaj ammo na schodkach FWD, w upper base, przed wyłomem muru, jeśli są tam obrońcy, staraj się zostawiać ammo na trasach ruchu własnych kolegów.

3. Medyk to samo co LT, jeśli chodzi o apteczki rozrzucaj , lecz i wspieraj, później walcz.

4. LT kieruj artillery strike na FWD i trenches jeśli wróg opanował ten rejon, uprzedź o tym własnych ludzi na team chacie – najlepiej kolorem czerwonym etc. Kieruj ostrzał na przedpola murów, ale ostrożnie pamiętaj o rozrzucie pocisków.

5. Sniper, szukaj sniperów wroga i Panzerów w pierwszej kolejności.



ALLIES :

No cóz po prostu GO! GO! GO!

Pierwsza fala to 2 E i najlepiej 1-2 Panzer + sniper. Ltki i Medycy. Żołnierze z innym sprzętem są raczej zbędni. Panzery od razu walą w bunkry, choćby po to żeby zniszczyć stanowiska MG, sniper zabiją każdego niemca jakiego zobaczy, nejlepiej obslugę MG lub snajpera wroga. Niemcy prawie na pewno będą latać po dachu FWD, lub bronić się z jego wnętrza, LT powinien walnąć tam art. Strike, tak samo jak air strikes przaz mur, koło FWD czy w rejonie wyłomu w Sea Wall. Medyk powinien leczyć i jeszcze raz leczyć, szczególnie inżyniera. Trzeba uważać na kontrataki Niemców, którzy wychodzą poza mury. Po wysadzeniu murów następuje atak na kompleks. Ważne jest utrzymywanie kontroli nad FWD, gdyż zapewnia nam to znacznie bliższy celu respawn. Mamy dwie główne drogi, które mają też swoje warianty.



Pierwsza wiedzie z FWD przez trenches zaraz w lewo, biegniemy mijając Mulder’s Hole, i tu możemy pobieć do góry po drabince do Radio Room lub wyjść na zewnątrz i biec przez bunkier (ten naprzeciw wyłomu w murze) do góry na upper base.

Druga droga wiedzie prosto z wyłomu, po drabince do góry na upper base, lub przez bunkier po schodach do upper base. Można biec róznie kombinacji jest parę. Nie będę jednak tego opisywał bo po 5minutach na mapie każdy je zna.

Najważniejsze to dostać się do War Room i wykraść dokumenty. By osiągnąć ten cel najlepiej jest zbierać się w jakimś umówionym miejscu i atakować grupą jak największa, wejściami do War Roomu i ventsami (kanały wentylacyjne). Można też na bezczelnego wlecieć sprintem i wylecieć z dokumentami, często się to udaje. Przed natarciem na War Room jeśli team jest zgrany i zebrał się już w umówionym miejscu warto jest wysłać ventsami faceta z flamerem, który wskakując do Niemców zajmie ich na parę sekund, wprowadzi chaos i ułatwi znacząco szturm reszty ekipy. Przydatna też bywa salwa z Panzera wprost do WarRoom.



Po przejęciu dokumentów lepiej zorganizować osłonę dla kuriera, poprzedzającą jego dotarcie do celu. Czasem lepiej przycupnąć sobie gdzieś i wezwać ludzi do pomocy niż samemu biec z dokami. Można też pokombinować i wybrać sprytniejszą trasę np. zejść na dół dostać się do bunkra z MG (ten naprzeciw FWD) wleźć po drabince do bunkra wyżej, w którym też jest MG i respawn axis. Na sprincie wlecieć do radio room! Niemcy najczęściej nie patrzą w tą stronę, bronią schodów i wyjścia z back stairs. Zrób im niespodziankę czasem. Generalnie podstawą jest trzymanie się w kupie.

Ogólne rady :

1. Chowaj się sniperem na górce po prawej od barek desantowych, na barkach, w wodzie etc. Zajmuj pozycje z których widzisz jak najwięcej. Widać na skrinach przykłady.

2. LT rozdawaj ammo komu możesz i w początkowej fazie wykorzystuj air/art. Strikes. Na strefe FWD, Sea Wall breach i Upper Base.

3. Panzer jeśli nie masz celów żywych zniszcz wszystkie MG w bunkrach.

4. Inżynier podkładaj ładunki w respawnach axis. War Room, przy MG etc.

5. Medyk wiadomo : rozsypuj apteczki na trasie ataku, np w trenches na back stairs etc.





Za dużo skrinów nie wrzucałem, znakomita większość zna tą mapkę doskonale.




Temat Autor Data  
[b]Hmmmm...[/b]
ChasM 02·11·2000-05:01  
tekst
[=||=]Fistach 02·12·2001-01:00  
Odp: ........
Your_MEDIC[wait] 04·12·2001-07:01  
MP proszę o pomoc :(
lamer 02·12·2001-06:01  
ALE...
PROXIMO[PL] 02·12·2001-16:01  
Pomocy!!!
William B.J. Blaskowitz 04·12·2001-01:01  
Odp: hehe...dobre
Your_MEDIC[wait] 04·12·2001-07:01  
Odp: JAKI TY GŁUPI JESTEŚ...
KUBA 02·11·2002-05:01  
Fajnie jest pomarzyc...
Your_MEDIC[wait] 04·12·2001-07:01  
q.r.w.a. wiecej downloadu
szczesny 04·12·2001-09:01  
Odp: boty!!!!!!!!!!!
[UT]MELON 06·12·2001-03:01  
stąd mozecie sciągnąc mp demo ...
HAVOC PL 06·12·2001-15:02  
_O_
Marek 07·12·2001-22:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: DarkXeno
Aktualizacja: 02·11·2000 - 04:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 27 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.110997 sek.