f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | Multiplayer | Klasy

Multiplayer

Klasy

W RTCW są cztery klasy postaci do wyboru: Żołnierz, Inżynier, Lekarz oraz Porucznik. Klasy te są identyczne dla każdej ze stron, każda ma własne specjalne możliwości oraz ograniczenia. Zespoły zrównoważone we wszystkich klasach mają największe szanse na sukces, więc zwróć uwagę na informacje i rady poniżej:

Żołnierz

Żołnierz to najbardziej ofensywna klasa postaci. Stworzona do zadawania największych obrażeń i może podnieść dowolną broń w grze, w tym także najbardziej zabójcze bronie jak karabin snajperski Maser Rifle, Panzerfaust, Venom Gun czy Flame Thrower.


Zdolności:
  • może używać snajperki Mauser
  • może używać Venom Gun
  • może używać Panzerfausta ( zabiera całą energie )
  • może porzucać broń na polu walki i podnosić inną
  • Rady:
  • zrównoważ swój wybór broni w grach wieloosobowych. Jeżeli nikt nie gra snajperem wybierz Mauser. Jeżeli nie ma gracza z Venom Gun, wybierz właśnie Venom Gun.
  • cięższe bronie jak Venom Gun i Panzerfaust spowolniaja cię. Zmień broń na lżejszą by przyspieszyć szybkość poruszania się
  • użyj Panzerfausta do zdjęcia wrednych snajperów lub przeciwników obsługujących CKM. Można to zrobić z dużej odległości
  • nie obawiaj się pozostawienia Panzerfausta gdy wchodzisz do budynku - użycie go wewnątrz jest zbyt niebezpieczne
  • Żołnierze grający jako snajperzy z Mauserami powinni grać w parach z Medic'ami. Z ciągłym leczeniem Medic'a są cieżkim do pokonania zespołem
  • kucnij by zmniejszyc swój celownik i poprawić celność. Pwoduje to też mniejsze kołysanie Mauser'a w trybie snajperskim oraz mniejszy odrzut
  • jeżeli jesteś snajperem nie pozostawaj w jednym miejscu zbyt długo- szczególnie jeżeli jesteś na otwartej przestrzeni. Gdy wrogi Porucznik oznaczy cię może cie zniszczyć ostrzalem artyleryjskim


  • Inżynier

    Inżynierowie to eksperci od napraw i materiałów wybuchowych. Są kluczowi do zwycięstwa na mapie Beach, ponieważ tylko oni mogą wysadzić zewnętrzne mury fortu i zrobić przejście. Mogą być także użyteczni dla zespołu Axis, ponieważ przy użyciu swoich narzędzi(toolkit) mogą naprawiać stacjonarne karabiny maszynowe na zewnętrznych murach fortu. Inżynierowie działają najlepiej pod osłoną Żołnierzy lub Poruczników.


    Zdolności:
  • mogą podkładać ładunki dynamitu poprzez wybranie dynamitu i naciśnięcie Fire (obniża Energy Bar). Przytrzymaj Fire by lont był dłuższy
  • mogą robroić ładunki dynamitu przy użyciu Toolkit ( obniża Energy Bar)
  • mogą naprawiać popsute przedmioty takie jak stacjonarne karabiny maszynowe przy użyciu Toolkit ( obniża Energy Bar )
  • Rady:
  • Alianci powinni mieć przynajmniej 2 Inżynierów na początku mapy
  • po przekroczeniu zewnętrznych murów nie ma powodu do posiadania więcej niż jednego Inżyniera, zmieńna inna klasę postaci
  • Inżynier Axis może naprawić karabiny maszynowe oraz MG42
  • Inżynier Axis może przedostać się na zewnątrz sea wall przez wejście na dach bunkra nad zachodnimi drzwiami oraz zeskoczenie. Rozbrojenie podłożonego tam przez przeciwnika ładunku dynamitu to najgorsza obelga
  • podzruć dynamit do bunkrów i do 'Dokuments room', wielka jarząca się bomba onieśmieli wszystkich obrońców z tego obszaru




  • Medyk

    Medyk może być najbardziej niedocenioną klasą postaci. Nie są stworzeni do prowadzenia ataków ale raczej do wspierania innych graczy przez zostawianie med kits oraz ratowanie upadłych towarzyszy. Przywróceni do świata żywych z krawędzi śmierci współgracze nie mają pełnego zdrowia ale unikają dzięki temu oczekiwania na następna falę posiłków i oszczędza biegu ze spawn point.
    Medycy są bardzo ważni ponieważ na mapach dla wielu graczy w RTCW nie ma apteczek innyc niż te, które zostawią Medics.




    Zdolności:
  • mogą zostawiać apteczki/health packs (obniżna energy bar)
  • mogą wskrzeszać zmarłych graczy przy użyciu strzykawki. Rozszarpani gracze nie mogą zostać wskrzeszeni
  • widzą ikony poległych graczy


  • Rady:
  • zostawiaj mnóstwo apteczek. Twoje energy bar nie powinno długo być pełne
  • ukryj się za graczem używającym stacjonarnego karabinu maszynowego albo snajperki i porozrzucacj apreczki wokól ich stóp. Gdy zostana ranni automatycznie weźmą apteczkę
  • powyższe sztuczki działają także osobno ale są mniej efektywne
  • pokryj 'murder hole' w niższej bazie apteczkami by snajper mógł na nich siedzieć pilnując korytarza
  • obserwuj swój kompas by wyszukiwać poległych i rannych współgraczy
  • jeżeli jesteś w grupie pozostań w tyle i postarj się przeżyć z gotową Syringe/Strzykawką. Martwy się nie przydasz




  • Porucznik

    Porucznik to bardzo wszechstronna klasa postaci. Mają szerszy wybór broni niż Medic albo Engineer oraz mają kilka niesamowitych specjalnych zdolności. Są pomocni w eliminowani snajperów lub grup przeciwników dzięki możliwości wezwania wsparcia artyleryjskiego. Jest to szczególnie przydatne na otwatrch przestrzeniach, pomimo że efekty oddziałują na wnętrza poprzez okna.
    Są także kluczowi dla zapewnienia współgraczom amunicji, ponieważ na mapach nie ma innej amunicji niż ta pozostawiona przez Poruczników (Lieutenants).




    Zdolności:
  • mogą używać karabinu maszynowego Sten
  • mogą zostawiać amunicję (obniża energy bar)
  • mogą użyc granatu dymnego/smoke grenade by wezwać nalot dywanowy (zabiera połowę energy bar)
  • mogą użyc lornetki/Binocular by wezwać wsparcie artyleryjskie (zabiera całą energy bar)


  • Rady:
  • zostawiaj amunicję w spawn i choke points
  • nie używaj wsparcia artyleryskiego ani nalotu dywanowego gdy jesteś w budynku ...
  • ... chyba że musisz uciec. Większość graczy instynktownie ucieknie na widok granatu dymnego
  • Porucznik Axis powinien korzystać z nalotów dywanowych gdy wie, że grupa Aliantów zebrała się na zewnątrz
  • rozpoczęcie ataku artyleryjskiego bezpośrednio za snajperem nie spowoduje ostrzeżenia go
  • na litość Boską ostrożnie z artylerją i nalotami gdy gracze z zespołu prowadzą wymianę ognia







  •  + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: DarkXeno
    Aktualizacja: 01·11·2000 - 22:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 27 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.094903 sek.