f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | Multiplayer | Zbindowane klasy

Multiplayer

Zbindowane klasy

Wiem, że wiele osób bardzo opiera się przed używaniem zbindowanych klas, a zamiast tego korzysta z limbo mode. Może Was przekonam do korzystania z szybszej metody - bind

Za wybór drużyny odpowiada komenda team np. team red
Team red - AxiS
Team blue - AllieS
Team spectator - SpectatoR

Potem do wyboru mamy klasę. Za ten wybór odpowiedzialna jest
komenda - mp_playertype :
mp_playertype 0 - soldier
mp_playertype 1 - medic
mp_playertype 2 - engineer
mp_playertype 3 - lieutenant

Natępnie trzeba wybrać broń:
mp_weapon 3 mp40
mp_weapon 4 thompson
mp_weapon 5 sten
mp_weapon 6 mauser
mp_weapon 8 panzerfaust
mp_weapon 9 venom
mp_weapon 10 flamethrower

Przykład :
/bind x "team red;mp_playertype 0;mp_weapon 3;echo You will respawn as an axis Soldier with a mp40"

Oto jak można prosto wybrać miejsce "respawnu" - punktu odradzania.
setspawnpt 0 miejsce - Auto Pick
setspawnpt 1 miejsce - Axis Side
setspawnpt 2 miejsce - Allied Side

Czyli binda do tego wyglądać będzie np. tak - /bind x setspawnpt 2.




Temat Autor Data  
Nieorawda
asd 04·12·2003-15:00  
Odp: :-)
Sweet Angel 05·12·2003-07:00  
Brytyjczyk
laterek 31·10·2003-08:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Vk
Aktualizacja: 03·12·2002 - 06:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 27 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.102186 sek.