|
Naboje są w różnych kształtach, pasujących do odpowiednich broni. Można ją zdobywać na dwa sposoby: albo poprzez odebranie jej zabitemu przeciwnikowi, albo zebranie z arsenału.
Odnajdywane kamizelki podobnie jak hełmy podnoszą twoja odporność na ogień przeciwnika.
Odnajdywane hełmy podobnie jak kamizelki podnoszą twoja odporność na ogień przeciwnika.
Podnoszą twój stan zdrowia w zależności od wielkości – o 10, 25 i 50 punktów.
Podobnie jak apteczki podnosi stan zdrowia, ale mają jedna zaletę. Można je dzielić na porcje dlatego nie zjemy od razu wszystkiego tylko zostawimy sobie trochę na potem.
Na niektórych poziomach trafisz na kufle piwa i kieliszki brandy. Pozwalają one na szybka poprawę twojej kondycji.
Jeżeli posiadamy Lugera możemy go przykręcić naciskając klawisz alternatywnego ognia „z”.
Pistolet nie wydaje wtedy zbędnego hałasu.
Przy tablicach, które możesz przeczytać pojawi się ikona ręki. Naciskamy wtedy „Enter” (aktywacja) a wciskając jeszcze raz odkładasz je (dezaktywacja). Może sięna nich znajdować wiele istotnych informacji związanych z misją.
Przedstawione są w nich najczęściej plany Niemców dotyczące nowych technologii lub broni. Zbierasz je naciskając klawisz „ Enter”
Kiedy włączy się alarm, przeciwnicy będą gotowi na spotkanie się z tobą. Możesz wyłączyć syrenę alarmową korzystając z klawisza „Enter” ( aktywacja) na najbliższym urządzeniu alarmowym – lub po prostu je niszcząc.
Naziści poukrywali mnóstwo skradzionego złota i kosztowności. Szukaj tajnych przejść, możliwych do zniszczenia obrazów i ukrytych pokoi. Kiedy ukończysz poziom, dowiesz się, czy znalazłeś wszystkie świecidełka – i czy powinieneś wrócić po te, które na planszy jeszcze pozostały.
-------------------------------------- Autor: [FPP]mkoltun Aktualizacja: 06·12·2001 - 07:02
: DRUKUJ
|
|