f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | [FPP]Cougar | Nasza Własna Liga

Ej a VMC ?
03·11·2000 - 03:02 - Xceed - Edytuj
VMC tesh jest aktywne ! ... to samo WC ...
co to za forowanie pewnych klanów ? ;-)))
Nieładnie , oj nie :-/
Jeżeli już tak bardzo nas deprecjonujecie ... to zobaczycie , jaki dostaniecie wycisk już w lidze ... jerks ;-DDD
...a wtedy pozostanie wam tylko płacz i zgrzytanie zębami , że "kurcze , niepotrzebnie olewaliśmy ten klan" ...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


VMC i RESZTA KLANOW TEZ WARTA ZAUWAZENIA!!!
03·11·2000 - 03:02 - CaRto!VMC! - Edytuj
No ja juz nie bede sie czepial czemu POISON zostal wymieniony.
Pozdrowienia dla darkXeno.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


.
03·11·2000 - 04:00 - PEF_Volw - Edytuj
sniff sniff ... a PEF ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:-|
03·11·2000 - 04:00 - [WC]belhifet - Edytuj
jaaaaasne, aktywne klany? POISON szczegolnie jest aktywny... nie widzialm jeszcze meczu (czego nie moge powiedziec o C4 i BK) w ktorym POISON gralo by po jednej stronie w liczbie min. 5-6 JEDNOCZESNIE. Co to za forwardowanie klanow na tej stronie? Od razu podajcie ze FPP rtcw jest odlamem POISON i bedzie wiadomo ze nie ma tu "neutralnosci", drugim przykladem aktywnosci jest branie na peczki "nowych" rekrutow szczegolnie tych co to np. maja wysokie statsy na ByRy (mam nadzieje ze sie myle i to oni sami sie zglaszaja ).
Pozdro

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


eheheh
03·11·2000 - 04:00 - [FPP]Cougar - Edytuj
Aktywnosc na scenie to nie tylko gra...
POISON :
- tworzy jedyny w pl serwis bez ktorego scena nawet by nie ruszyla....
- organizuje lige....
- darkxeno stworzył poison paka, ktory moze sie podobac lub nie, ale jest dowodem jego ciezkiej pracy
- jezeli juz zaczles temat staatystyk to zauwaz ze [POISON]darkxenocide i [POISON]thot zajmuja 2 czloowe miejsca na tejze liscie...

BTW : ja tez niewidzialem WC grajacego w 5-6 osob po jednej stronie

Ta kolumna niepowstala z mysla o rywalizacji mmiedzy klanami, od tego bedzie liga...wiec najpierw zastanowcie sie jak ja zorganizowac

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


tak sobie tlumacz Cough...
03·11·2000 - 04:00 - [WC]belhifet - Edytuj
to wytlumaczcie oficjalnie na stronie czy servis FPP rtcw to site by POISON o POISON i dla POISON?
"tworzy jedyny..., bez niego scena nawet by nie ruszyla..." - dawno temu HEKTOR z klanu BRO wyszedl z inicjatywa strony bedacej portalem rtcw w Polsce... a bez wsparcia jest teraz jak jest. A skoro FPP rtcw promuje swoj wlasny klan, faworyzuje swoich czlonkow, cos nie tak nie? jeszcze beda organizatorami ligi. Nie mam nic zlego na mysli, nie zrozumcie mnie zle ale wolalbym za organizatorow gogos nie bioracego udzialu w zadnym klanie, ba strona taka powinna byc.
Bardzo mi sie podoba pak DarkXeno, szanuje go jako gracza itd, ale nie mowimy o jednostkach tylko o calosci klanu.
A jesli Ci chodzi o staty to dawno juz nie okupuja "dwoch czolowych miejsc", no i jak mozesz widzec WC skoro sam zadko grasz? Nie twierdze, ze jest inaczej, fakt.
Bardzo bym chcial Ci pomoc w organizacji, nie wiem niestety w jaki sposob- tylko nie sugeruj ze w taki, zebym sie juz nie odzywal .
Pozdro

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


niet! :)
03·11·2000 - 04:00 - [FPP]Cougar - Edytuj
gdybym faworyzowal poison to napisalbym tylko onich.... to nie jest przypadek ze wymienilem c4 i bk.... to wynika z moich obserwaji bo wlasnie takim poswiecone sa kolumny... Gdyby WC, PEF czy VMC gralo tak jak c4 czy bk to napisalbym i o nich... zrozum ze nie chodzi tylko o aktywnosc na serwerachi nie o tym jest moja kolumna... ja nie siedze na byry 24h wiec nie moge wiedziec jaki klan jest naprawde aktywny... ale jak mowie kolumny sa rzecza prywatna kazdego czleka na fpp i opieraja sie na obserwacjach autora, w czasie w ktorym ja gram najbardziej aktywne sa te wlasnie klany...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


DarkXeno
03·11·2000 - 04:00 - DarkXeno - Edytuj
Z ksztaltem kolumny couga nie mam nic wspolnego, zeby Carto nie mial watpliwosci. Jest dla mnie nawet pewnym zaskoczenie, zreszta moj koments jest na board fpp.pl. Nie go przepisywal. Co do aktywnosci klanow, przeczytalem teraz ten txt i z usmiechem od razu wlazlem w koments zeby zobaczyc kto juz krzyczy hehe. Nie wnikam w tresci txtow couga, bo nie ja je pisze i na FPP jestem czlonkiem jak on i tyle. Nic nie jest promowane moim zdaniem, kolega mial na mysli aktywnosc ogolna i tu sie zgodze C4 i Bk no i my robimy sporo rzeczy poza samymy graniem i mysle ze jest to istotne, bo nieraz ciezkie godziny pracy, pisanie, pisanie i pisanie to tu to tam np. Pomijam pierwsze polskie paki by C4 i BK. Co do grania 5-6 z naszej strony wystarczylo byc w nocy wczoraj chocby na byry, Carto tez byl zdaje sie wtedy, bylo nas 5-6. Podsumuje to tak, autor txt zawarl w nim swoje uwagi, subiektywne do czego ma pelne prawo a komets sa po to zebyscie sie mogli odniesc do jego wypowiedzi co robicie i dla mnie all jest ok.

Co do wypowiedzi Belihfeta, to sadze ze sporo przesadzasz, niby jak jestesmy promowani? Kazdy skrin ktory dostaje od kogos np z C4 od suda dostaje napis na skrinie ze od C4 np. Poison jest wymieniane gdzie? w klany, na skrinach ktore swego czasu ciezko robilem w SP np. printskrinem w kolko (nie wazne czemu nim.) i gdzie jeszcze? jako zrodlo pewnych materialow czy informacji pochodzacych od nas? to chyba dosc logiczne prawda? Skoro stawiasz tak ostre zarzuty wskaz mi miejsca tej promocji nas i mam nadzieje ze bedzie ich pare bo twoja wypowiedz sugeruje jakis trwaly proceder.

PS: Mysle ze to malo istotne kto tu pisze, w koncu moze kazdy i jak nie my to ktos inny by to robil, sformuowanie ze bez nas PL scena by sie nie ruszyla jest lekko przesadzone, moze raczej serwis rtcw by sie ciezko ruszal hehe.

cya on the battlefield

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:-|
03·11·2000 - 04:01 - [WC]belhifet - Edytuj
napisalem przeciez, ze nie mam nic zlego na mysli bla bla itd wiec skad wrazenie ostrych zarzutow? nawet nie biore do siebie tego ze przekreciles moj nick... piszac poprzednie texty nie mialem wlaczonych negatywnych wibracji itp a przyklad masz przeciez w txt Cougar'a poza tym wiadome jest i naturalne ze zawsze przy kazdym wyliczaniu, wymienianiu klanow autorzy podadza POISON (wiadomo dla czego) a to sliski temat hie hie stad pytanie czemu taka obluda? a ten txt ze bez nas to by nic nie bylo... no comments
proponuje eot i zajecie sie tematem ligi a [FPP]Coughar powinien sobie odpuszczac na przyszlosc wymienianie tych najbardziej aktywnych, tych co to sa da best na scenie etc jesli nie zrobi tego tak zeby byl wilk syty i owca cala :-).
pozdr

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Resume by Xeno
01·12·2001 - 02:00 - DarkXeno - Edytuj
Wiec tak wiekszosc lig i ladderow jak juz pisalem, np ladder RTCW test na CB. Rozgrywa 2x3 na mapie i bede sie przy tym upieral do samego konca. Wezcie kartki i zobaczcie jakie sa mozliwe wyniki 2x3 a jakie 2x4 ... to oczywiste. Po 2 liczby nieparzyste z logiki daja lepsze, bardziej obiektywne wyniki.
Mapy: sprawa prosta jak drut: Wszystkie podstawowe + dowolne dodatkowe na zasadzie jak sie dwa klany zgodza na to, jesli 1 strona sie nie zgadza trzeba grac na fabrycznych ID z rtcw1.0. Proste i bezproblemowe. Wybor map: sedzia rzuca moneta sobie o czolo i mowi kto wybiera pierwszy. X wybralo bitcha, wniosek Y nie moze go juz wybrac, bo nie gra sie 2x tej samej mapy z przyczyn juz tu poruszanych.
Wiekosci teamow, jezz X! po 4? kto to wymyslil? to jest teamplay? wezcie assaulta to bedzie farsa nie gra hehe. Tu mapy sa za duze, na takie mikro teamy poprostu. Sa stworzone na wieksze zespoly generalnie z wyjatkami. Ja od poczatku zakladalem ze wielkosc teamow to 7-10. Przy czym jesli jedni wystawiaja 7 to logiczne ze Y tez musi 7. Chodzi o min i max wielkosc teamu. Skoro oba klany moga na luzaku po 10 to niech sobie graja po 10 jak chca. Do ligi jest jeszcze troche czasu zeby podlapac rekrutow. Liga to nie konwój, gdzie płynie się z prędkością najwolniejszej jednostki :] Sorry, life is brutal. Prawdopodobnie potwierdzi się, że jedyny liczące się klany na scenie to klany duże, z zasobami ludzkimi i zapleczem jak (uwaga wymieniam BK,C4,POISON,PEF,VMW,WC to te, ktore ja (CL nie FPP_X) pamietam z listy klanow duzych. Podsumowując w życiu się nie zgodze na lige 4:4 czy 5:5 tak samo jak pewnie resztach dużych misków hehe .

Pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


eh :P
01·12·2001 - 06:01 - dd - Edytuj
zreszta jest strona taka
www.wolfenstein.maxi.pl

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


HEJ HEJ BEZ DEMAGOGII
01·12·2001 - 03:01 - [AGD]Dyzio - Edytuj
DWA CZOLOWE MIEJSCA??? Na drugi miejscu juz od dluzszego czasu jest [AGD]Denis!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hehz
01·12·2001 - 05:01 - DarkXeno - Edytuj
Cos pomieszal ale dlugo dlugo tak bylo i bedzie
Tylko dlatego ze THOT wsiakl na 2tygodnie : To sie zmieni zapewniam :

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


co to za faforyzowanie?
02·12·2001 - 16:02 - ROVER - Edytuj
poprostu darkxeno pracuje w rtcw.fpp, więc trudno, żeby nie promował tutaj klanu, który założył. Nie dziwi mnie to, ale nie mówię, że to sprawiedliwe... no xeno wsydź się.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


nie zapominac o [AGD]klan
01·12·2001 - 03:01 - [AGD]Denis - Edytuj
Witam
Narazie klan AGD jest malo aktywny ale to ze wzgledu na malo liczbe aktywnych czlonkow
Mam nadzieje ze do czasu powstania ligi klan AGD bedzie mial pelny sklad.Ponadto przewinelo sie przez klan dosc sporo czlonkow ale zostali usunieci za znikome zainteresowanie gra na serwerach.
Do zobaczenia na froncie
Pozdrawiam wolf maniakow Denis

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Cos z innej beczki :P
01·12·2001 - 06:01 - 3rdtrek - Edytuj
co do stron polskich o wolfenstein :
Jest ich bardzo duzo , ale nie maja reklamy ...
np.
www.wolfenstein.maxi.pl
Prawdopodobnie strona sie rozwinie i uzyska wiele fanow - bo tam zapewne nie bedzie faworyzowania klanow
Nie mozna mowic - ze ten klan wygra , a ten nie
Moze sie zdarzyc , ze malo znany klan - ktory wogole nie byl aktywny , okaze sie najlepszy i dokopie wszystkim , a co wtedy ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A teraz cos z innej beczki :P
01·12·2001 - 06:01 - 3rdtrek - Edytuj
co do stron polskich o wolfenstein :
Jest ich bardzo duzo , ale nie maja reklamy ...
np.
www.wolfenstein.maxi.pl
Prawdopodobnie strona sie rozwinie i uzyska wiele fanow - bo tam zapewne nie bedzie faworyzowania klanow
Nie mozna mowic - ze ten klan wygra , a ten nie
Moze sie zdarzyc , ze malo znany klan - ktory wogole nie byl aktywny , okaze sie najlepszy i dokopie wszystkim

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


liga!
03·11·2000 - 04:00 - [FPP]Cougar - Edytuj
ludzie! nie napisalem ze pef, vmc czy ktos jeszcze nie jest wart uwagi tylko ze te 3 klany sa najaktywniejsze, gdybym wymienil wszystkie to nie mial bym o czym pisac jednak licze na wasze komentarze zwiazane z liga wiec o tym piszcie, co zmienic?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hehe
03·11·2000 - 04:00 - CaRto!VMC! - Edytuj
I tak podpadles juz klanom ktorych niewymieniles... JA gram i widze ze i wiecej klanow aktywnie gra tak samo jak C4 czy BK.
To Poisonow nic niemam. Ale kazdy klan gra tak licznie jak oni. Ale to tylko moja opinia.
Za malo na serwach przebywasz chyba )
Pozdrowka for ALL pominietych klanow

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
03·11·2000 - 04:00 - [WC]belhifet - Edytuj
ano! VMC tez aktywne jest! co oni to od macochy sa?
pozdry CaRto!VMC! jeszcze im pokarzemy (mam nadzieje ze nie zapeszam )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


cl :)
03·11·2000 - 04:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
dobra koniec ltonic o aktywnoisc klanow, jak mowie nie siedze 24 na dobe na byry wiec nie wiem... jak ja gram graja wlasnie te klany,
ALE PROSZE NIE PO TO PISALEM ten tekst, chce znac wasze opinie o LIDZE!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Liga
03·11·2000 - 04:01 - [BK]Zoltan - Edytuj
Rozumiem ze server ligowy bedzie stal na cd keyu ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


no cdkey :)
03·11·2000 - 04:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
jezelimielibysmy grac z na nieskrakowanych serwerach, to zadan klan nie moglby wystawic wiecej niz 2 osoby, wiec juz chyba znasz odpowiedz

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zasady
03·11·2000 - 04:01 - ZimZum - Edytuj
Oto jak wstepnie widze zasady.
Podzial na grupy w zaleznosci od ilosci zapisanych klanow np 4 grupy po 4 klany lub 4 grupy po 6 klanow. Z tych grup wychodza 2 do polfinalow i dalej play-offy.

Druga wazna zasada - kolejka ligowa trwa tydzien, kazdy klan musi zagrac spotkanie, dlatego wazne zeby w grupach byla parzysta ilosc klanow.
Na serverze znajduja sie gracze druzyn oraz po 2 rezerwowoych z kazdej i sedzia!

Teraz trzeba ustalic jakie sklady 4/4 5/5 /6/6 ?

Trzeba wytypowac sedziow, servery ligowe i zrobic site...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


trzeba trzeba trzeba...
03·11·2000 - 04:01 - =PEF=Kalaf10r - Edytuj
trzeba trzeba trzeba..... a co dalej jak sie loy potoczą i czy początkujące klany zbiorą wystarzającą ilośc ludzie zeby zagrac.
kolejne to mapy: zrobić sonde na ktorych najchętniej klanowicze chcieli by grac,
servery jakie były by w tym momęcie dostepne itp

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


mapy
03·11·2000 - 04:01 - ZimZum - Edytuj
co do wybierania map to prosta sprawa.
Mapy z podstawowego paka + generator i jeden klan wybiera jedna mape a drugi druga

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Generator??
03·11·2000 - 04:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
eee generator? kto w to gra?
ja proponuje aby kazdy mecz rozgrywany byl w 4 rundach... pierwsze dwie na mapie ktora zostala wybrana przez klan X i nastepne dwie na mapie klanu Y... zadnych nakazow jezeli o to chodzi...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


mapt cd....
03·11·2000 - 04:01 - =PEF=Kalaf10r - Edytuj
bardziej zgadzam sie z cougarem ten typ bardziej mi sie podoba ale mam w związku z tym jedno pytanie czy np klan x wybierze beach i assault to czy klan y bedzie mogl wybrac np depot i beach czy te mapy mogą sie powtarzać

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


jeszcze raz
03·11·2000 - 04:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
v2ZyHT http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


tera wiem prawie wszystko
03·11·2000 - 04:01 - =PEF=Kalaf10r - Edytuj
no dobra to tera wiem prawie wszytko na ten temat. czy ludzie zaangazowani w to co sie dzieje podczas ligi a dokladnie edziowie itp beda tylko z rtcw.fpp.pl czy klanowi jacys tez??
i co z cd-key-em czy bedzie czy nie czy ??

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lepiej nie
03·11·2000 - 04:01 - ZimZum - Edytuj
najlepiej zeby sie nie powtarzaly, bo bedzie stary syndrom jak z qw dm4 dm6 i z q2 q2dm1
a tak liga bedie roznorodna

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
03·11·2000 - 04:01 - [WC]belhifet - Edytuj
widze ze system w zalozeniach wymaga rozegrania 4 walk, a co w przypadku remisu tzn druzyna wygrala raz na 1 mapie i raz na drugiej lub dwa razy na jednej. i co jesli oba squady wybiora te sama mape? bedzie losowanie kto pierwszy wybiera? jak? a jesli juz to czy drugi bedzie musial wybierac koniecznie inna? skoro dwa teamy chca na tej samej mapie (wiadomo ze tak moze byc z dm_beach) to no problem! i powinnismy pozostac przy officjalnych mapkach -nawet zeby te customy byly chociaz dobre... mecze rozgrywane tylko w trybie MP.
mapki: bicz, base, depot, assa - chociaz go bardzo nie lubie. co do liczby osob per team to powinna byc elastyczna jesli jeden klan wystawia np 5 os. to drugi chociaz ma mozliwosc wystawienia w danej chwili 8 powinien zdecydowac kto bedzie gral w tej piatce i zredukowac. to by bylo fair. nie powinno byc stalej liczby ze jak klan jej nie spelnia to albo nie startuje albo oddaje walkovera. maja 4? niech graja vs. 4 takie jest tylko moje zdanie. wiadomo ze roznie jest, niektozy maja jeszcze RL. poza tym bez spec w czasie meczu. dlaczego? nie wiem czy mozna tego uniknac ale co kiedy spec lata z wlaczonym RW? zero zaskoczenia. no wlasnie i czy w rozgrywkach bedzie opcja uzywania RW? to ssamo co do ustawien np czsasu, zyc etc. czy gramy na default? tu z innej beczki: czy mozna po tym jak skonczy sie limit zyc wejsc w spec a potem dolaczyc spowrotem i miec znowu full? powinien byc jakis podkreslam bezstronny observator podczas meczu czy mozna liczyc na kolegow z FPP? (mam tu na mysli powiazania z POISON).
pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


wyjasniem juz :)
03·11·2000 - 04:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
yzfxCR http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


jawohl!
03·11·2000 - 04:01 - [WC]belhifet - Edytuj
ano spox ze mamy podobne zdanie tyle ze nie rozumiem po co takie upieranie sie przy koniecznie innej mapce w II rundzie? w tym problem konieczne jest losowanie wybierania kto pierwszy itd. bo bedzie napewno ze jakis klan chce base i zaraz krzyk ze drugi tez chce ale musi wybierac co innego wiem ze moze byc utopia i nikt nie bedzie stwarzal problemow i kazdy przyjmie postawe ugodowa ale to raczej nie zawsze tak wyglada. tez jestem zdania ze 8 to dobra liczba a minimum to 4 i ja to sobie wyobrazam! dajmy szanse zagrania kazdemu klanowi! przeciez w tych 4 znajdzie sobie miejsce kazda podstawowa klasa wiem wiem ze taki mecz 4vs4 moze sie wydawac lipny ale jaki thriller! sqad decuduje kogo wyslac do ataku, czy zostawic kogos do obrony mala liczba osow wymusza wieksza ostroznosc co za emocje!!!
no i nie odpowiedziales mi jeszcze co z tym sedziowaniem by [FPP/POISON]* ;-P
wystarczy ze wlaczy sie RW i taki sedzia powie: radar ten i ten nie obstawiony robcie rush tam! i po sprawie! chcecie tego?- pytanie retoryczne, jaka jest gwarancja uczciwosci? bo przeciez nie mam tu na celu nikogo oskarzac.
pozdr

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
03·11·2000 - 04:01 - =PEF=Kalaf10r - Edytuj
bardzo dobre poruszenie sprawy z uczciwościa

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moje zdanie
03·11·2000 - 04:02 - DarkXeno - Edytuj
Na wzor innych ladderow/lig.
3x2 rundy, czyli 3 na 1 mapie i 3 na tej samej po 2 stronie to lepsze niz te 4.
Mapy tylko oryg bez gena. Sedziowie pisalem juz na boardzie, moim zdaniem najlepiej CL klanow wciagnac w sedziowanie, z logicznych powodow. Chyba ze sedziowie z FPP z poza POISON nie chce pozniej glupich pomowien i szarpaniny.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


no..
03·11·2000 - 04:02 - =PEF=Kalaf10r - Edytuj
no.. dobre dobra a glownie chodzi mi o to kto bedzie sędziował dany mecz a co do tego czy to bedzie tak czy siak (glownie chodzi mi o mecze ) to wolał bym 2 na jednej i 2 na drogiej tak chyba lepiej by było

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Sedzina
03·11·2000 - 04:02 - Przecinek - Edytuj
Sedziowie SuX - chyba klan nie bedzie na tyle beszczelny by przy napisie "ALLIES WIN" twierdzic ze np.nie doniesli dokow . Stawiasz server po czym sprawdzasz w statsach kto wygral ile razy . Ale to chyba zbyt radykalne:

Dalej : dobra mozna zrobic tak ze jest minimum graczy a potem to najwyzej mozna robic nadwyzki typu : o mamy dzis zamiast 6 graczy 8smiu wiec wy tez macie dwoch w zapasie wiec czemu nie ?

Dalej:Wszyscy nienawidza Assault !!! To moze jednak inna mape zamiast tej A wogole to sadze ze wybieranie 2*tej samej jest spoko i nie mam nic przeciwko . Czyja to wina ze oba sqady chca grac na bitchu? To dobra mapa !

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


?
03·11·2000 - 04:02 - [FPP]Cougar - Edytuj
piszecie ze moga byc klotnie ze oba klany chca np : beach.... a co za roznica kto ja wybral skoro klan ktory nie wybieral, ale chcial grac na tej samej co klan wybierajacy i ytak bedzie na niej gral????

Zrobie ankiete ktora zamieszcze na stronie... odpowiadac beda tylko CL w oparciu o odpowiedzi reszty czlonkow swoich klanow, dam tam pytania o wszytskie kwestie sporne i bedzie po sprawie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:-P
03·11·2000 - 04:02 - [WC]belhifet - Edytuj
to znaczy ze juz nie upierasz sie przy koniecznie innej mapie w II rundzie czy tez zaprzeczasz sam sobie? mam nadzieje ze to pierwsze
pozdr.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


jeszcze raz : jestem z miasta... :)
03·11·2000 - 05:00 - [FPP]Cougar - Edytuj
mowie ze jezeli w pierwszych dwoch rundach bedzie gra na np : beach, kora chcialy oba klany to OK. W takim razie w nastepnej drugi klan wybiera jaka chce mapke oprocz beach, nawet jezeli ja chcial, bo na tej mapie byly rozgrywane pierwsze 2 rundy, tak wiec nikt nie bedzsie pokrzywdzony

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Popieram
03·11·2000 - 07:01 - [BK]GrOs - Edytuj
Uwazam, ze sugestia DarkXeno, co do rozgrywek w systemie 3x2 rundy, czyli 3 na 1 mapie i 3 na tej samej mapie po 2 stronie jest sluszana. Taki system rozgrywek pozwala na wylonienie wygranego w pierwszej i drugiej rundzie i pokazuje, ktory klan gra lepiej na danej mapie. Wynik koncowy meczu da suma punktow z obu rund.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ograniczenia w składach
01·12·2001 - 05:01 - =PEF=Zoh1w2 - Edytuj
A ja chce jeszcze wrócić to tematu ograniczania ilości PF w drużynie. To chyba nie ma sensu bo jak zaczniemy od PF to moze się to skończyć sytuacją że ktoś może zarzucić drugiemu klanowi ,że ma np. za dużo medyków i za dobrze się leczą. Druga sprawa to kwestia czy dużo PF to lamerskie podejście a czy lamerskim podejściem jest chęć wygrania ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Małe klany
03·11·2000 - 05:00 - Trze6czuk - Edytuj
No właśnie całkowicie sie zgadzam z
[WC]belhifet. Co zrobić własnie z takimi małymi klanami ja Warka TNT czy np moj TC albo MG ???
Nasza drozyna może wystawic obecnie 4 albo 5 klanowiczow i to w porywach.
Wczoraj gadałem z WCrayanem na ircu. chcieliśmy zrobić sobie wspolne granie TC vs WC i co uslyszałem?????? że 4 na 4 to im się nie opłaca bo szkoda czasu??????? ))
CZy taka ma też być liga???

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Assalut
03·11·2000 - 05:00 - trze6czuk - Edytuj
Co wy macie do tej mapki
Przecież jest fajna, ale to kwestia gustu. Ja tam ją lubie.
I skąd ten pomysł że i tak jej wszyscy nie lubią, to ją wyrzućmy??
Moim zdaniem w lidze powinny być tylko Podstawowe mapy.
Tylko jak je teraz wybraĆ ???
Powinno być tak:
Jeżeli klan X wybierze do pierwszego etapu mapę A, klan Y wybierze do drugiego etapu też papę A to niech grają 4 razy na mapie A
i problem z głowy.
Chyba że ktoś odgórnie ustawi ze w lidze moża tylko grac na mapie A i mapie B
I wszyscy będą zmuszeni się podpożadkaowż
Pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moje uwagi
03·11·2000 - 05:01 - [FPP]Krypton - Edytuj
A wiec ja glownie interesuje sie scena q3, jednak sam gram w wolfa i podoba mi sie ta gra i tryb multiplayer jaki posiada. Kazdy klan powinien wybierac jedna mape (moga wybrac ta sama i czuje ze czesto by sie powtarzala beach ) i graja na kazdej w roznych rolach (czyli axis i allied). Taki system wydaje sie najlepszy. Wiec przypuszczalnie na jeden mecz klan wybiera jedna mape i gra na niej w dwoch rolach, potem drugi klan wybiera druga i gra nie niej w dwoch rolach. Ciekawym rozwiazaniem bylo by wprowadzenie takiego systemu, ze klan nie moze wybrac dwa razy pod rzad tej samej mapy. Czy jesli w pierwszym meczu wybrac beach to w nastepnym meczu z innym klanem nie moze wybrac beach. Moglo by to byc ciekawe, nieprawdaz? Mnie sie wydaje, ze to by byla pewna innowacja i ciekawym rozwiazaniem bylo by jej zastosowanie, ale to juz wszystko zalezy od organizatorow. Powiedzmy ze liga ustalona bedzie na system 6vs6. Moim zdaniem jesli w jednym klanie stawi sie 4 graczy, a drugi bedzie mial przepisowa ilosc (czyli 6) to bedzie mogl grac 6vs4, 5vs4 lub jesli sie zgodzi to 4vs4, ale to już sprawa honoru tego klanu. Jesli w jednym klanie bylo by mniej osob niz 4 to proponowal bym przyznac w/o dla drugiej drużyny. Nie wiem na jakiej zasadzie dzialaja zagraniczne ligi (sa juz jakies?) wiec nie moge porownac ich zasad do moich.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


nie nie nie
03·11·2000 - 05:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
co do liczebnosci klanu to cza bedzie jeszcze pomyslec. mysle ze bedziemy zmuszeni do wprowadzenia jakiegos minimum bo gra w 4 osoby nawet jezeli drugi klan sie zgodzi i zredukuje swoje sily nie ma sensu...

co do pomyslu Kryptona z tym ze klan w nastepnym meczu nie bedzie mogl wybrac drugi raz tej samej mapy to nie moge swi w pelni zgodzic. Spraw do pilnowania bedzie tysiace a jeszcze takie cos...

wlasnie dlatego chce wprowadzic 4 rundy tak eby w 2 z nich klan nie mogl grac na swojej ulubionej mapie..

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


!
03·11·2000 - 05:01 - [WC]belhifet - Edytuj
to co ma sens a co nie ma zostaw juz klanom ktore zgodza sie na taki uklad. przeciez tu chodzi tylko o unikniecie fali walkoverow a nie ze tobie cos bedzie sie wydawalo bez sensu... bo to nie ma zadnego znaczenia.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


mapa nawet i sto razy
03·11·2000 - 05:02 - sud - Edytuj
Jak dla mnie to nawet cala liga moglaby byc na jednej mapie... Jesli klany tak chca to trudno, kazdy gra tam gdzie chce i nie powinno byc w tym zakresie zadnych zakazow.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


okz
03·11·2000 - 05:02 - [FPP]Cougar - Edytuj
dobrze wiec, zrobie te ankiete i zobaczymy jak to sie potoczy...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Zasady i Assult
01·12·2001 - 02:00 - C4|Max - Edytuj
Świetna mapa i sądzę ze wszytkie mapy podstawowe powinny być do wyboru. A kwestja sędziów są nie potrzbni znamy się już troche i nie sądzę żeby zaistniała sytuacja że jakis klan przegrał spodkanie a potem twierdził że było inaczej. Co do ilosci meczy ilosc 4 raz jedna drużyna wybiera mape 2 gry ze zmianą stron poetm druga 2 gry ze zmianą stron jezeli wybierane są dwie te same mapy to co za problem niech są. Co się tyczy limitu żyć myślę że nie powinno byc limitow z prostej przyczyny na niektórych mapach łatwiej się bronić niż atakować i może być tak że broniąca się drużyna ma samych żołnierzy z bazukami i okazuje się ze po kilku minutach jeden z teamów jest wybity do nogi . Co do ilości graczy w teamach to 8 graczy to powinno być minimum no ale w ostateczności 6 też by przeszło . Pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


X
01·12·2001 - 02:00 - DarkXeno - Edytuj
O zapomnialem o tym w moim resume wyzej

Tak wiec pisalem o tym jakis czas temu na boardzie z zapytaniem (nie krzyczes hehe o wolnosci zaraz) czy nie lepiej ograniczyc przepisowo ilosc PF na team... Bo sorry mi osobiscie, to sie kojarzy z total lameria taka taktik + 0 fun. Mianowicie zabawy typu 5 kolesi z PF... ja nie wiem ale w grach tego typu chyba nie dokonca chodzi o Kill na chama. Bo mi osobiscie nie chce sie robic slalomow miedzy PFami. Mysle ze liga powinna tez ukazywac skill graczy etc. Wiadomo ze jak dasz 5 lamom PF to i tak zrobia jatke, bo tym nie idzie nie zabic wdlg mnie. I jest to zapytanie/propozycja poprostu. Nie po to gram w RTCW, zeby miec Q5 Slow rocket mod.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A co powiecie na to....
01·12·2001 - 02:01 - [WC]MaRIB^ - Edytuj
Ja bym proponowal na wzor pilki noznej sprawdzone na calym swiecie czyli podajemy sobie sklad pozniej mowimy ilu bedzie na obronie ilu w ataku a ilu po srodku zeby bronic srodek frontu oczywiscie no ilu medykow lutow itp. itd. Hmmmmm problem bedzie z bramkarzami no niewiem to juz wy cos wymyslicie...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Pilka nozna???
01·12·2001 - 04:00 - =PEF=ProspeR - Edytuj
No nieee...
Tylko nie wyskakujcie z takimi pomyslami. Przeciez to indywidualna sprawa klanu czy wszyscy beda "napastnikami" czy "obroncami".
Poza tym podawanie skladow tez chyba nie jest dobrym pomyslem, tzn mam na mysli ze trzeba podac sklad na wszystkie mecze. Przeciez logiczne jest ze nie wszyscy zawsze beda mogli grac. tym bardziej ze niektore klany maja 20 osob a inne 5.
Jestem jednak za aby ustalim min liczbe graczy jaka mabrac udzial w kazdym meczu, np 8 osob. Jednak gdy klan x i y moga wystawic wiecej osob do meczu to czemu tak nie zrobic?? i tak raczej nie bedzie miala miejca sutuacja gdzie kazdy klan wystawi po 15 osob ( a moze sie myle :p )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Luuudzie
01·12·2001 - 02:02 - [Vk] - Edytuj
Luuudzie! Opanujcie się! Stwarzacie już dużo problemów, a liga się jeszcze nie zaczęła. Moim zdanie niepotrzebnie najeżdżacie na ludzi z [FPP] którzy mieliby sędziować. Mówicie że powinna to być osoba z poza jakiegoś klanu. A jaką macie gwarancję, że ona nie będzie zdradzała informacji innemu klanowi tylko dlatego że chce się do niego dostać bo jeszcze do żadnego klanu nie należy. I tak rodzi się paranoja . Jakby po prostu nie można wprowadzić robienie skrinów na końcu meczu, lub zwyczajnie nagrać demko z walki? Poza tym co do tej kwestii z mapami. Uważam że Cougar i ZimZum mają rację - nie można zrobić z mp_beach mapy typu q2dm1, na której toczyły by się wszystkie mecze. A tak poza tym to sam mógłbym sędziować bo nie należę to żadnego klany ))

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


jak nie pilka to...
01·12·2001 - 04:01 - [WC]MaRIB^ - Edytuj
No dobra dobra z pilka byl zly opmysl ale uczymy sie na bledach prawda ?????? wiec proponuje cos w stylu palanta ok ? czyli rzucamy grranat i odbijamy najlepiej glowa zeby bylo fair play bo wiadomo mp40 wazy i mierzy inaczej niz thopson czy pancerfauz wiec wiadomo glowa do wszytkiego sluzy...


tak teraz pomyslalem sobie ze w sumie wiekszosc z was lubi RPG wiec mozna zrobic tez lige RPG naprzyklad oparta na systemie szachowym czyli ruszamy sie TURAMI raz alliens biali i axis czarni raz jeden strzela raz drugi

Hmmmm krol bedzie to miotacz dama to snajperka i wiecie pionki to karabinki Hmmmmmmm trza jeszcze cos zpolami zrobic z szachownicy czyli "e4" "c6" o tym tez dla was pomylalem i mowie te pola wsadzimy na na na cialo zawodniikka naprzyklad pionek strzal na "e5" a to pole oznacza jaja wiec dam wam pare kombinacji juz "d2" na "f5" to to juz jest seria czyli "d2" to lewa reka "f5" prawa reka czyli strzaly leca od jednej reki do drugiej ale seria zabiera 2 tury walki... w smie szkoda ze niechcecie pilki noznej alke tyle jest sporto ze jakos sie dogadamy...


bye

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ROTFLOL!
01·12·2001 - 04:01 - [WC]belhifet - Edytuj
buuhaha! eee ja sie nie zgadzam! to allies sa czarni ehehehehee a my zaczynamy pierwsi! a jakby ktos nie wiedzial to moj mp40 "usypiacz piekiel" ma damage 2k10 +6 i dodaje +4 do sily. LOL

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


DarkXeno
01·12·2001 - 05:01 - DarkXeno - Edytuj
Na dobra sprawe patrzac na wielkosci klanow, to narazie jest zgroza... Chyba ze wystartujemy lige w ktorej zagra pewnie z 8 klanow. Bo wiecej chyba nie moze wystawic po 8 zawodnikow... Mysle ze termin nalezy ustalic na za miesiac, reszt dozbiera paru zawodnikow i lecimy, w tym czasie trzeba doszlifowac regulamin, skupmy sie na tym na maxa, z tydzien na to mamy i pozniej juz musi byc czas na zapisy jakies 21dni i all gra tralala. Serwy sie znajda bankowo z 2-3 i looz mozna spokojnie grac w lidze.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A teraz cos z innej beczki :P
01·12·2001 - 06:01 - 3rdtrek - Edytuj
co do stron polskich o wolfenstein :
Jest ich bardzo duzo , ale nie maja reklamy ...
np.
www.wolfenstein.maxi.pl
Prawdopodobnie strona sie rozwinie i uzyska wiele fanow - bo tam zapewne nie bedzie faworyzowania klanow
Nie mozna mowic - ze ten klan wygra , a ten nie
Moze sie zdarzyc , ze malo znany klan - ktory wogole nie byl aktywny , okaze sie najlepszy i dokopie wszystkim

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Pomocy
03·11·2000 - 06:01 - DANUCH - Edytuj
Co trzeba zrobić po zabraniu kielicha w kościele , zabijasz 2 typów ,spadasz na dół. I CO DALEJ ?????? HELP????????MEY DEY?????????

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


not here!
03·11·2000 - 06:01 - [FPP]Cougar - Edytuj
moglbys nie rozwalac nam tematu? to nie jest miejsce... zapytaj na naszym boardzie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


CZemu nie
01·12·2001 - 09:01 - [AGD]ALIEN - Edytuj
Ja jestem za. Pomysl mi sie podoba. Tylko zeby doszedl do skutku. To tyle.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Dlaczego?
01·12·2001 - 09:01 - 3rdtrek - Edytuj
Z jednym sie nie zgadzam!
Dlaczego maja byc tylko sedziowe z fpp.pl!
Aha jest nowa strona o wolfie
www.wolfenstein.maxi.pl

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


3rdTrek
01·12·2001 - 11:00 - DarkXeno - Edytuj
W kazdym poscie bedziesz reklamowal nowa strone? troche wyczucia chlopie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ee
01·12·2001 - 11:00 - DarkXeno - Edytuj
erased to nie tu

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


REGULAMIN ligi
01·12·2001 - 11:00 - [FPP]DarkXeno - Edytuj
Regulamin powstanie w ostatecznym ksztalcie w ferie zimowe. Wezmiemy pod uwage wszelkie wasze komentarze i pomysly stad i boarda. Do czasu ferii liczymy, ze nadal aktywnie bedziecie dzielic sie swoimi uwagami.

Pewne punkty sa juz znane, o to one:

MAPY: Defaultowe z RTCW bez Crypt(Castle). Inne mapy dodatkowe moga byc rozgrywane jedynie za zgoda obu klanow i nie inaczej. Wybor map : Kazdy team wybiera swoja mape na poczatku meczu, po czym sedzia losuje kto zaczyna mecz ( rowniez mapa tego teamu jest pierwsza), team zaczynajacy atakuje (na mapach defend).

Rundy:
Na kazdej mapie rozgrywa sie 6 rund, kazdy team po 3 jako alies i axis, razem 6. Mecz trwa 12 rund (2mapy po 6), bez ograniczenia czasowego.

Zycia: beda ograniczone prawdopodobnie do 10.

Głowny chat: wypowiadaja sie na nim tylko przywodcy klanow (CL) i nikt inny. Zakaz flodowania chatu głównego, oraz uzywania podczas meczu animowanych nickow-skrypty np Cowboya, ktore floduja...

Grafika i ustawienia :
Defaultowe modele i skiny, zadnych dodatkowych pakow w main, zadnych zmian w RTCW jesli chodzi o oryginalne pliki.
Vertex moze byc uzywany. Zmiany FOV sa dopuszczalne. Wszelkie ustawienia powodujace brak tekstor, lub wyswietlanie ich w 1 kolorze sa zabronione, to samo dot, modeli i ich skinow.

Servery: w trybie PURE ON

Składy : 8 osobowe lub więcej, liczbe graczy ustalaja klany przed meczem, jesli ma byc wieksza niz 8. Obowiazek posiadania 2 rezerwowych graczy podczas kazdego meczu.

Wiecej szczegolow niebawem. Te pkt nie ulegna juz zmianie wiec prosze nie dyskutowac o nich.

[FPP]
Gracze dla graczy.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


potrzebny nam regulamin
01·12·2001 - 20:00 - [BC] STEELY - Edytuj
hQyVEy http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Poniedziałek · 20 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.138687 sek.