f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


rtcw.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·t·c·w | Columns | Vanco* | I'am a Medic! - czyli problem tej klasy w RTCW

Vanco*

I'am a Medic! - czyli problem tej klasy w RTCW

Rzecz, o której będę pisać zdarzyła się mi już nie raz i nie dwa, jest obecna często na różnych serwerach i co najważniejsze jest bardzo irytująca. Chodzi mianowicie o to, że mnóstwo ludzi nie rozumie chyba jeszcze dlaczego zostały stworzone klasy w tej grze. Najbardziej chyba problem ten widoczny jest u medyków

Przytoczę tu mały przykład. Grałem wczoraj na zagranicznym serverze na mapce beach - rozgrywka sześciu na sześciu w tym właśnie dwóch medyków. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że sanitariusze zaraz po otrzymaniu paczek biegli do przodu nie patrząc wogóle na to co się za nimi dzieje. W rezultacie zarówno my bez apteczek jak i oni (wkrotce kończyły im się naboje) ginęliśmy.

Jak w takim razie powinien grać medyk? Przede wszystkim, jako zawodowy Lieutenant uważam, iż powinni oni trzymać się z tyłu. Po pierwsze dlatego, że po zabiciu ich, reszta drużyny nie posiada żadnej osłony, a także z powodu tego, że mają niewiele naboi. Biorąc pod uwagę momenty gdy możemy zostać zaatakowani od tyłu sądze, że najlepszym wyjściem jest gdy jeden z medyków znajduje sie w środku idącej grupy, a drugi właśnie na koncu.

Samotny medyk na polu walki.. coś takiego zdarza sie dość często. Grupa się rozdziela po czym jeden z medyk'ów nagle znajduje się w miejscu gdzie leżą ciała towarzyszy, bronionym przez jednego lub dwóch przeciwników. Co ma wtedy zrobic medyk? Próbować oczyścić teren czy starać sie podnieść jak największą ilość rannych? Większość ludzi z tego co zauważyłem wybiera tą pierwszą możliwość co często ma brzemienne skutki - ginie medyk i wszyscy muszą czekać na respawn. Myślę, że sanitariusz powinien najpierw uleczyć pierwszą osobę z brzegu a potem innego medyka. Dwaj lekarze współpracujący ze sobą na polu bitwy są praktycznie nieśmiertelni i mogą podnieść dużo osób. Inna sprawa jest gdy wybierają sobie te same cele i przeszkadzają sobie nawzajem. To jest problem zgrania, które tak trudno uzyskać grając mecze FFA, o czym także kiedyś napiszę...






Temat Autor Data  
Prawda i nie Prawda
Hodek 06·12·2001-14:01  
:/
[FPP]Lucas 06·12·2001-14:01  
Respekt dla meduff
kkphgs 06·12·2001-14:02  
Odp: Rozterki Sanitariusza.
GazzA 06·12·2001-14:02  
Odp: :)
[POISON]Saari 06·12·2001-15:00  
Odp: Med - Debesciak
pokem0n'p1k4chu 06·12·2001-15:00  
Odp: ...
Ashar 06·12·2001-15:00  
Odp: pff
Ja 06·12·2001-15:01  
Odp: nie zgadzam sie
anvil 06·12·2001-16:01  
Odp: Hmm
pokem0n'p1k4chu 06·12·2001-16:01  
Odp: Dobrze mowi
Freak! 06·12·2001-18:01  
Odp: NO prawda
Prosper 06·12·2001-20:02  
Odp: Affirmative
C4|Bols 07·12·2001-01:01  
Odp: BRAK STRZYKAWEK
[UT]MELON.PL 07·12·2001-03:01  
Odp: ROZWIĄZANIE
:) 07·12·2001-03:01  
Odp: Polszczyzna
Marek 07·12·2001-21:00  
medyk
as 07·12·2001-05:02  
Odp: BRAWO
[UT].MELON.PL 07·12·2001-11:01  
I need ammo
MadMonkey 08·12·2001-21:01  
hm
BiA|e51 31·10·2001-16:00  
hmm ciekawy temat poruszyles
=EoK=Toxic Girl 31·10·2001-18:00  
Odp: hmmm.....
Kpt.Terror 31·10·2001-18:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: Vanco*
Aktualizacja: 06·12·2001 - 14:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 9 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.093303 sek.